utorok 19. júla 2011

96. TRAJA...

Krok za krokom stúpame v tme za Merlinom a psíci cupotajú po nás...

Baterkou svieti pod nohy...

Ak hráš real music, stíš, keď ťa prestanú počúvať...Vtedy vždy prestaň hrať, comprendo?“ hovorí Merlin takmer šepotom. „Ako v živote... Nehádž perly sviniam“ Je neskorá noc a oslava v jaskyni utíchla.

Podstatné je hudbou spájať ľudí... To je moja robota, amigo...“

Kužeľ svetla rámuje detaily, ako umelecké diela v nočnej galérii...

Sme s Merlinom ako priatelia, čo sa roky poznajú - chce, aby sme navštívili jeho dom...

Všimol som si, že Ema je po niekoľkohodinovom rozhovore s Írom ako vymenená...

Sedeli po celý čas vedľa seba a ja som zachytával zvuky ich hlasov, ale nesnažil som sa porozumieť...To čo sa udialo mi porozprávala neskôr... Zakiaľ som ja bubnoval v improvizovanej medzinárodnej kapele, prebehlo stretnutie mimo čas a priestor...

Ten, ktorého čakala, prišiel a teraz bol tu aby jej ukázal, kým bola a kým stále je..

Spomienka presiahla čas a priestor a objasnila chýbajúce články mozaiku našich príbehov...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára