streda 20. júla 2011

80. TRPEZLIVOSŤ

Cestou údolím za Albaricocques nie som vo svojej koži...

Ír je dnes na ceste do Granady a náš odchod z Taranquilla je takmer nevyhnutný - cieľ, o ktorom som si myslel, že je na dosah, nám navždy unikne...

Už samotné takéto myšlienky a pocit rozmrzenosti ma pútajú k minulosti...Vždy, keď sa ma dotknú pocity sebaľútosti, padám do spárov Draka... A nič mi nepomôže...

Ema v i e, že konala správne no ja stále neviem motív jej odmietania...

Myslíš, že to ten chlapík na nás hrá?“

Nie, to si nemyslím“- povie... Už má dosť mojich otázok. Pozerá cez okienko, alebo sa mazná so psíkmi a to ma dráždi ešte viac...

Prečo sme s nimi neišli do San Pedra?“

Ešte nebol náš čas.“

A čo ak už nikdy nebude?“

Prečo to hovoríš mne?“

A komu to mám hovoriť? Ty si predsa odmietla pozvanie... Opakoval ho dvakrát..“

Ak by ho zopakoval tretí krát, išla by som...“

Tak o to ti ide?“

Povolila by som. Nedokázala by som odolať... Naozaj som cítila silu a priťahovanie ako nikdy predtým... Bolo mi na odpadnutie, ako som to chcela... A možno preto som to odmietla... Nikdy nie je dobré ísť takto hrr..“

To je hrr, keď čakáme celé mesiace a možno celý život? Veď už väčšiu trpezlivosť ani nepoznám!“

Tak budeš musieť poznať ešte väčšiu...“ povie Ema nekompromisne a ja viem, že má pravdu...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára